Segmörten här



Så nu har jag varit och handlat, lagat mat, duschat, och skypat med familjen. Nu tänker jag faktiskt bädda ner mig och kolla film. Blev av några på jobbet med bjuden till något kareoke i city oxå. Var grymt sugen på att dra dit (inte för kareokens skull) men va tvungen att medge för mig själv att jag inte hade någon ork. Sen verkar det som att "klassen" ska ut och ta några öl imorgon och får inte lön fören om en vecka. Pengarna går mycket fortare när man är för lat för att göra matlåda och ciggen kostar 80 kr pkt (!!)

Blir nog att se "I am number 4" har velat se den ett tag nu.

Sen är jag smått överlycklig då jag idag (ja jag är lite seg av mig) insåg att det finns webbradio. Underbart att ha radion i bakgrunden hela tiden som man är van vid

Btw imorgon är det casual friday på jobbet. Heej jeans och tshirt =D


      
     

                      Älskar de här bilderna !
            (ni vet att de blir stora om ni klickar på dem va..?)


Bilderna är Twisted Princess av Jeffrey Thomas




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback