Nr, konto och pengar


Fick ledigt från jobbet idag för att skaffa ett pps nr och ett bankkonto. (pps nr är typ som vi använder vårat personnr... tror jag...)

Mötte pojkarna inne i city i tid för att vi skulle vara där innan det öppnade. Och ändå tog det oss runt en timme innan vi kom ut igen. Och jag hade inte velat vara där en timme efter att de öppnat så äckligt lång tid det tagit då =/ Bankkonto öppnandet skulle gått snabbare om jag inte fått den segaste personen i hela byggnaden att hjälpa mig. Suck!

När vi va klara skulle de andra in till stan för en öl. Funderade på att åka in efter att jag varit hem för att duscha och latat mig en stund men sen började jag fundera lite över min ekonomi och insåg att det nog är bäst att jag väntar tills lönen innan det blir några fler öl. Shit vad jag har gjort av med pengar! Men tror det är ciggens fel! Fast sen kanske jag inte riktigt hae med så mycket pengar om jag borde ha haft men det är en annan sak

Suck...

Hatar att vara pank. Speciellt när andra människor ska iväg och göra roliga saker.

Jaja får lön på torsdag så överlever nog tre dagar i fattigdom =P


 

Nr 13 och bara 1 timmes väntetid... Kan ni tänka er att vara typ nr 45 =/

 

 



Jag hittade min lapp, Nummer 117 =)

2011-06-13 // 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback