Fredagen


Okej nu är jag inte bitter längre.

Igår drog jag, några pojkar från jobbet och bror in till City för att fira att ja.. Det var fredag, vi hade fått lön, vi har gjort vårat "slut test" och såklart att det typ var min födelsedag =)

Va lite små grinig ett tag då pojkarna skulle hitta en pub dom va på tidigare i veckan vilket slutade med att vi vandrade runt i typ cirklar en halv timme. Jag hade klackar så jag hade rätt att vara lite grinig. Efter en öl paus på någon random pub hittade vi iaf tillslut stället och ja jag erkänner det var en mysigt ställe.

Efter att ha gjort av med alldeles för mycket pengar blev det att dela en taxi tillbaka till Blanchardstown.

Idag är mina fötter ganska sura på mig oxå. Tvingade runt dom i halva dublin i klackar känns det som. Men hade med mig mina fejk converse som jag bytte till senare på kvällen då det helt enkelt inte var värt det längre =P


Vill ni veta en sak?!

JAG FICK EN DIGITAL KAMERA AV BROR!! JAG FICK EN DIGITAL KAMERA AV BROR!! JAG FICK EN DIGITAL KAMERA AV BROR!! JAG FICK EN DIGITAL KAMERA AV BROR!! JAG FICK EN DIGITAL KAMERA AV BROR!! JAG FICK EN DIGITAL KAMERA AV BROR!! JAG FICK EN DIGITAL KAMERA AV BROR!!

Jag är väldigt lycklig över det =P Måste bara springa iväg och köpa batterier sen så kan jag börja ta massa fina bilder =D

            

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback