Första dagen


Första dagen på nya jobbet var intressant. Jag försov mig. Eller nej det gjorde jag egentligen inte men jag klev upp en halv timme senare än tänkt så fick stressa i mig morgonkaffet bara.

Idag var egentligen bara en intoduktion, först av manpower (som jag är anställd av) sen av IBM där vi (jag och de tre killarna som börjar samtidigt i den här gruppen) fick gå runt och bli presenterade för alla som jobbar i våran grupp. Alla där är svenskar och verkar jätte trevliga och roliga. Sen fick vi en kort presentation av företaget vi ska jobba med.

Tror jag kommer trivas bra. Som sagt verkar alla jätte trevliga och det var en allmänt bra atmosfär på hela stället. 

Imorgon ska själva utbildningen börja så ska bli intressant. Första veckan kommer vara med manpower, sen komer det vara två veckor med IBM specifikt inriktat för den gruppen vi ska vara med och sen får man börja ta samtal =P

Nu lät det som att tysken just kom tillbaka från tyskland. Kanske man borde gå ner och hälsa..? Eller ska man vänta ett tag..? Har just kommit ur duschen så sitter med pyjamas byxor och Tshirt.. Kanske inte det första intrycket man vill göra... Aja börjar ändå bli hungrig så ska väl snart gå ner och fixa mat ändå 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback