Filmer och sånt


Har varit en lite skum kväll. Växat mellan mitt vanliga allmäna lallande runt och smått deprimerande tankar. Tror det är vad man får om man kollar bakfyllan på dvd och sen sätter igång och läsar "djupare" saker. Aja...

Skypeade med mor min en stund vilken var kulit. Saknar nog henne mer än jag trott. Men sen så är jag juh världens lilla morsgris =P

Nu tänker jag ta en dusch sen blir det att välja ut en ny film att somna till. Har upptäckt husets dvd samling =D Och den är större än den samling jag lämnade för Bastian att f¨å tillfällig vårdnad över så nu är jag lycklig!

Imorgon blir det btw projekt ta kort (tyvärr bara med mobilkameran men ändå)

Sussa sött mina älsklingar !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback