...


Sitter hemma hos mamma nu och ska strax gå och lägga mig. I min längenhet går det inte att sova för allt som finns där är lite skräp som ska slängas när jag flytt städar imorgon. Helt sjuk att se den så tom och inse att jag efter imorgon antagligen aldrig kommer gå in i lägenheten igen.
Den här dagen har varit fördjälvlig. Eftersom jag alltidtycker att saker ska ta kortare tid än vad de i verkligheten gör har jag varit igång sen kl 7 och packat, soterat och grejat. När bilen kom och vi lyckats packa in allt skulle vi kors och tvärs överallt för att lämna sakerna på olika ställen.
Tror vi va klara med allt vid 22 tiden och då ville jag inget mer än att ta en lång dusch sen sova i en evighet.

Suger lite att jag måste upp och städa lägenheten imorgon men det är väl sånt man får leva med...

Dock måste jag packa om min väska. Man får ha med 23 kg bagage och min vägde 25.1 kg =/ Högs irriterande kan jag säga. Speciellt då jag redan plockat bort en massa jag ville ha med av den enkla anledningen att det inte fick plats i väskan..

Men nu ska jag sluta babbla här, ska inte upp kl 7 imorgon men tidigt blir det ändå

Sussa sött



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback