Bla bla blä



Idag har varit en bra dag.. Har suttit i gräset på bakgården med mitt kaffe och bok större delen av eftermiddagen. Mysigt!

Ska göra ett försök att lägga mig i tid ikväll oxå. Har sldrig varit min starka sida men ibland måste man väl lyckas. Eller hur? Inte..? Nähä... Börjar sju imorgon oxå så måste ställa om klockan. Märker ni hur jag har absolut ingenting intressant att skriva här? Borde egentligen skita helt i att ens göra ett inlägg när jag har så lite att säga och hur jag än försöker inte kan komma på något vettigt. ´Är för lat för att göra ett visste du att oxå.. eller ens ett citat eller dagens låt. Hmpf...


Jag behöver en cigg 

Skit samma vi hörs imorgon ist




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback