Bilder


Jag lovade bilder. Jag lovade aldrig bra bilder



 

Så här ser 80% av alla busshållsplatser ut. Ingen tidtabell eller ens någon skylt där det står vilka bussar som går förbi där. Mest korkade och irriterande jag stött på i Irland än så länge

 

 

Dublin City Center. Här står jag och väntar på bussen hem till mig

 

 

Det här går jag förbi varje dag påväg till eller från jobbet. Någon dag när det är bra väder ska jag nog stanna till en stund och njuta i gräset

 

 

Här går vi ut och röker på jobbet. Även om det är två meter högt staket runt så måste vi ändå blippa vårat kort för att komma in. Typ överallt i byggnaden måste man göra det. OCh man kan inte låta den framför en blippa och sen bara följa efter, vi har fått veta att det är väldigt förbjudet

 

 

Min kaffemugg när vi e ute och röker (ni trodde väl inte att jag skulle missa att prata om mitt kaffe..?)

 

 

Här satt jag och lärde mig om Lotus Notes idag

 

 

Köket.. åt <-- de hållet finns dörren ut till bakgården

 

 

Mitt lite överdrivet stökiga rum. Jag hade väldigt bråttom när jag drog imorse och försök ignorera nudelburken på bordet

 

 

 

Kunde juh inte låta bli att ta en egobild när jag ändå gick förbi spegeln. ... Inte speciellt snygg eller smickrande bild men vafaan

 

Glömde tyvärr ta kort på själva huset när  innan jag gick in men ska gå och köpa cigg om en stund så kanske kommer ihåg det då.

 

Är det något speciellt ni vill se som jag glömt ta med här??

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback