Ikea



Igår lyckades äntlien jag och bror ta oss iväg till IKEA. Bror skulle köpa sill (ikea är ända stället här man kan göra det) och jag skulle äta köttbillar med potatismos, lingonsylt och gräddsås.

Tog oss 45 min med bussen från city innan vi kom fram men när vi gjorde det var det helt klart värt det. Efter att ha börjat med att käka gav vi oss in bland möblerna.

Blev inte någon stor shoppning för mig. Köpte en presso och en ordentlig kaffekopp bara. Ni ska se det dom dricker kaffe ur på det här stället. Riktigt mesiga muggar. Fast sen så är deras kaffe ´mesigt det med så kanske är därför



Sååå gott!!! Fast dom var lite snåla med lingonsylten

 

 

Böckerna dom hade ibokhyllar var faktiskt på svenska. Är imponerad av deras hängivenhet iaf





Man kunde köpa osthyvlar där!! För er som inte vet det är osthyvlar inget men använder här. Det är tydligen manligt att använda kniv ist...

 

Jag posar i en soffa när vi stannade för att vila halvväg igenom

 

Annars såg det mest ut såsom ikea brukar göra


 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback