Min lördag


Idag har varit en bra dag. Förutom attjag failade totalt på mitt inte gå ut och dricka igår vilket gjorde att jag vaknade senare än planerat så fick bakis stressa mig in till city center iaf.

Först var det zombie walken som var skit häftig =D såg inte så mycket av själva walken men mötte Esben i en park där alla samlats innan och fyfan vad alla såg grymma ut! Och många var dom. Efter att ha hängt där en halvtimme och själva walken började så blev det iväg att käka frukost. Vi tänkte ta något typ fik och käka macka men när vi gick in på ett ställe som vi trodde var ett fik viade det sig att det var en liten libanesisk restaurang så blev mer av en lunch än frukost. Efter det gick vi vilse lite när vi skulle leta oss fram till kings of concret men tillslut kom vi rätt. Är grymt impnerad av vad vissa människor kan göra med skateboards, cyklar och inlines! Efter att ha gått några varv satte vi oss på gräsmattan och snackade skit, kollade och lyssnade på musiken. Hur mysigt som helst. Efter ett par timmar där var det middag som gällde. Blev en "fin" restaurang där jag åt någon torrkyckling (saknade kfc lite där) men dom hade ovanligt gott kaffe för att vara irland så kan nästan förlåta dom.

Dagens pissiga var väl att två bussar på raken sket i att dyka upp när jag skulle hem. Så spenderade en timme med att kedjeröka och snacka skit vid busshållsplatsen. Va precis på väg att ge upp och ta en taxi när den tredje dök upp tio min sen.

Jaja nu ska jag gå och tvättabort fejkblodet som en viss zombie tyckte det var kul att dekorera min urrigning med sen ska jag krypa ner i sängen och läsa =)

Btw, lägger upp lite bilder från allt imorgon



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback