Inlägg som tog två timmar


Har ni märkt att jag mest bloggar på jobbet senaste tiden? De är mest för att i perioder här finns det inget att göra. Mellan varje samtal tar det allt mellan 5 min och 30 min beroende på hur många som sitter i avil och hur många som ringer. Det gör det ganska lätt att hamna här på bloggen för att ha något att göra.. Men ett inlägg brukar ta en timme eller så att skriva då det blir avbrutet hela tiden =P

Så vad ska jag hitta på i helgen... Ikväll ska jag inte ut. Iaf inte i city center. Händer det något här i blanchardstown som typ några öl inne eller på lokala puben så är det lite lockande men misstänker att jag kommer stanna hemma med min bok. God mat, lite namnam och min bok <3

Imorgon är det juh zombie walk i city center så ska åka in dit. Tänkte möta Esben innan eftersom han ska gå walken så måste juh bara se honom, verkarde som att hollendaren skulle med oxå och får se om någon annan kul hänger med.. Efter det ska jag på Kings Of Concrete jag just fick veta om. (Btw, jag fick just en muffins =D Yeey for cookie friday) Har inte helt koll på exakt vad det är men Camilia sametimeade mig just om det och det ser kul ut =D

Okej det var typ en och en halv timme sen jag började det här inlägget... Mycket att göra idag, vilket kan bero på att halva desken har semester..

Oh nu är det bara 25 min kvar till lunch yeey för mig

Btw vi är väldigt seriösa i våran teamchatt! Här är tre av bilderna som dykt upp idag =P







^^








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback