Nattbabbel


Det blev utgång !!! =D

Det va kulit även om kvällen var smått seg. Tror vi promenerade upp och ner längst Temple bar district minst 5 ggr och letade efter något bra ställe. Först var det för mycket folk, sen för lite, sen jag vet inte vad. Men hade inga klackar på mig så klagar inte.

Nu är jag hemma och är trött och seg men inte det minsta sömnig vilket suger. Vafan ska man hitta på halvn fyra på natten när människor i huset sover..?

Imorgon måste jag göra sånt där tråkigt som att tvätta, städa och handla mat. Söndagar är bra dagar till sånt men det är ändå tråkigt. Fast först blir det väl att sova till 2 eller 3 på eftermiddagen =P

Jaja ska väl ta och läsa lite i någon av böckerna jag köpt nu..


Btw, hmpf!


               

Sussa sött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback