Typiskt


Så väldigt typiskt att den första gången nån någonsin frågat mig efter legg här på Irland var idag, när jag stod i lilla shoppen en bit bort och inte hade min väska, i vilken passet ligger, med mig.

Sen jag flyttade hit har jag varit där minst två ggr i veckan och köpt cigg och aldrig förr har dom frågat efter legg.

Det var bara att vända om igen och gå hem och hämta passet eftersom jag självklart inte hade en enda jävla cigg kvar. Som tur var var Tysken snäll och bjöd på en cigg så jag kunde skjuta upp att gå tillbaka tils efter det slutat regna.

Nu har jag iaf cigg och inte nog med det jag har även en färdiglassagne som står i ugnen nu till middag =D



fin header :)

2011-07-17 // 20:01:59
» Niles

Nice - händer mig jääämt! Suck, alltid lika irriterande!

2011-07-17 // 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback