Turista


Jaha... Sitter som vanligt på jobbet nu. (Bara ville få det sagt. Har aldrig haft möjlighet att säga något sånt förut =D) Här händer inte mycket. Fick lite feedback på några samtal jag hade gjort och till större delen var det bra, några små saker jag måste tänka på bara.

Har insett (eller snarare fått det påpekat för mig) att jag inte kan bo i Irland och bara se Dublin. Måste ta och besöka lite coola ställen. Så ska försöka ta wen lördag eller söndag snart och faktiskt se något. Eller så kanske man bara ska vara lat och vänta på att Yster dyker upp.

Har jag nämnt det? Therese kommer hit och hälsar på någon gång nästa månad =D Tycker hon kan ta och smuggla med sig Alice oxå¨men misstänker att det svåra är att få hem henne igen. Sen så skulle kanske mamma inte bli så glad då heller.

Ska se om jag hittar på något ikväll... Just nu är jag så rolig att jag funderar på att bara gå hem och sova. Men men..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback