Söndag



Precis som jag sa blev dt att sova till tre idag =D Fast det var inte lika bra sömn som man kunde hoppats på. När jag tillslut la ifrån mig biken för att sova var det ljust ute och tror klockan var runt sex. Sen vaknade jag första gången igen två timmar senare kl 8 och trodde i 10 ångestfyllda, förvirrade sekunder att jag försovit mig till jobbet. INTE en bra känsla! Resten av natten (eller snarare förmiddagen) Har jag vaknat flera ggr och drömt massa konstigt och obehagligt. Bland annat gömde jag mig i min gammla skola med mitt ex för att zombiesarna tagit över..?

När jag vaknade där vid tre tiden gav jag upp och la mig för att läsa igen och det har jag gjort sen dess. Läser "The name of the wind" och den är sjukt bra =D Har kommit kanske halvvägs nu.

Nyss var jag ner i köket för att fixa något att käka men spisen var upptagen så ska göra ett nytt försök om en stund. Tvättmaskinen var oxå upptagen så kan inte tvätta heller. Blir helt enkelt att stanna i sängen med min bok idag =P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback