Seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det var juh lite korkat av mig att gå hem direkt efter jobbet. Nu ligger jag i min säng, är hungrig, har ingen mat hemma och för lat för att ta mig till affären. Någon som orkar gå och handla åt mig? Eller iaf kan komma hit och bjuda på mat?

En sak är säker, det blir inte krogen för mig ikväll. En öl och jag skulle somna stående känns det som. Funderar på att hitta några bra filmer och spendera resten av dagen i sängen. Skulle egentligen vilja gå till shoppingcentret och leta böcker men det är en sak som jag absolut inte har någon ork till nu.

Nej ska väl leka lite mer med datorn nu tills jag blir så hungrig att jag e tvungen att promenera bort till affären.

...

Insåg just en sak... MEn kan juh faktiskt beställa hemleverans av pizza. Visst det ska vara svin dyrt och inte alls lika gott som hemma men undrar om det inte är värt det ändå.
Får fundera en stund på den



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback