Min stora kärlek !


Min kära Yster skickade ett paket till mig och bror. Anders fick smågodis och korsordstidningar. (Två saker som är halvt omöjliga att hitta här) Jag fick två paket röda prince och ett paket Icas mörkrost. Om ni undrar vad det är för något så kan jag säga er att det är Kaffe. Perfekt underbart svenskt kaffe! Jag har provat alla möjliga sorters kaffe och inget slår icas mörkrost.

Kaffet är på (i) Irland suger. För det första är det grymt svårt att hitta något annat än snabbkaffe i affären och köper man kaffe ute är det löjligt svagt. Precis som ryktet att irländare super mycket finns det juh et rykte om att irländare (och engelsmän och skottar) dricker svagt kaffe. Kan juh meddela att det ryktet stämmer mer än väl.

Så sen jag kom hit, idag för exakt 4 veckor sen, har jag inte fått en enda kopp vettigt kaffe. En del har varit okej men inget har varit riktigt bra.

Det kaffet jag gjorde i fredags kväll i min nyinköpta presso med mitt hit postade kaffe var helt enkelt underbart! Det smakade så perfekt! Perfekt smak! Perfekt styrka! Och alldeles alldeles underbart!!! Fuck askungen och hennes bal, fick hon smaka mitt kaffe skulle hon skita fullständigt i balen och prinsen. Visste hon hur det smakade hade hon önskat sig en kopp ist för någon värdelös klänning av den goda fen.

Nu är det enda jag behöver räkna ut är hur jag ska övertala yster att fortsätta skicka kaffe till mig =)


  <3   




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback