Min bok =D


Nu har jag slutat skypa med familjen så nu ska det läsas bok =D

Hittade fortsättningen på boken jag köpte förut. Yeey! Och den är fet oxå. 993 sidor och ganska liten text. Tror jag kommer vara underhållen hela helgen =P

Blev lite annat smått oxå. En ring, ett par örhängen och ett par svarta tygskor. Kände att det blev lite väl blött om fötterna när jag var ute idag så var bara att ge upp och inse att mina älskade fejk converse var slut.
Köpte oxå lite annat inte alls lika kul som hårsprej, smikborttagningsservetter, tops och sånt. Förutom boken så var nog smikborttagningsservetterna dagens bästa inköp. Ni känner juh mig och vet att jag är grymt lat så orkar nästan aldrig tvätta bort sminket. vilket gärna gör att jag går till jobbet i gårdagens smink ibland =/ Inte så snyggt kanske

Menmen nu ska jag sluta skriva här och börja läsa ist =D

Ses!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback