Lördag

Skrev det här när jag kom hem vid fem i morse men lyckades klicka på Spara som utkast ist för publicera så ni får helt enkelt läsa det lite sent =)



Kanske inte det mest skickliga att komma hem nu. Fast inte så oskillat heller.

Kvälln började med att käka på TGI Fridays vilken var gott. Åt en stek med pepparsås, broccoli med vitlöksmör och onionrings. Fan nu blev jag juh hungrig... Sen drog vi till Sam för att föra. Där försökte vi utklassa varanda i att hitta skumma/bra/udda/roliga musikvideos/klipp på youtube. Blev väl kvar där lite senare än tänkt men runt ett kom vi iaf in till city center där vi drog till Howl at the moon. Grymt snygga lokaler, bra blandad musik och massa människor. När dom stängde drog jag, Johan och Sam vidare till ett ställe som hette Legs i någon timme innan även dom stängde och det bara var att inse att allt hade stängt för natten

Ikväll har jag lärt mig tre saker:

1. Uttrycket "Köttmarknad" vilket tydligen är ett ställe dit desperata människorna går. Typ alla på denna plats är bara där för att hitta någon att få med hem. Man kanske inte hittar det snyggaste där men vill man så räcker det praktiskt taget med att säga Jag har en säng så får man någon med sig hem.
Vill ni se hur en köttmarknad ser ut live så besök Legs vid tre på morgonen

2. Att vara ute med två pojkar som vill hitta ragg är inte det bästa. Man kanske har kulit men snacka om att man känner sig lite ivägen. Att sitta och vara flicka med pojkar ute på jakt kan vara underhållande men bara genom att vara närvarande lägger man juh hinder i vägen för dom. Jaja finns värre saker ;)

3. Jag är helt otroligt grm på att spendera pengar. Skulle ta det lugnt den här helgen så jag kunde spara lite pengar men det gick juh åt helvete. Lever jag snålt resten av veckan kanske jag fixar att lägga undan 100 till hyran. Okej det var inte dirket en nyhet att jag inte hanterar pengar så bra men ser bättre ut med tre saker än två =P


varför är du aldrig inne på skype?!

2011-07-17 // 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback