Kanske lite för full =P


Igår var jag full och glad. Väldigt full... Och väldigt glad oxå.

Blev bjuden på en leaving pint för några på jobbet så började med en hemma fest i stan och sen vidare ut. Eftersom det var första gången jag var ut med teamet hade jag planen att inte alls bli speciellt full. Tror den planen gick åt helvete när jag började dricka vodka redbull 50/50 =P

Skit kul hade jag iaf och om jag inte har väldigt stora minneslukor så lyckades jag undvika att göra bort mig. Iaf om man inte räknar mitt misslyckade försök att balansera ölen på kanten av mobilen, bränmärket i urringningen efter den tappade cigaretten eller mitt snubbel i trappan ;)

Nu har jag en pizza i ugnen, myskläder och hoppas att jag snart ska börja känna mig som en människa igen

Ikväll blir det ut igen för att fira Johans födelsedag (Grattis Johan!)

Men nu ska jag gå ner innan jag bränner min bakismat



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback