God morgon!



Okej kanske lite sent för det men sen så vaknade jag vid två idag oxå. Igår blev det actionfilmer till runt tre då jag somnade. Så efter 11 timmars sömn känner jag mig som mig själv igen. Så länge jag ibland får ta igen sömnen kan jag nog fixa de här med bara 7-5 timmar om natten.

Sen jag vaknade har jag suttit på baksidan och druckit två kannor kaffe och läst "Slakt hus 5" Även om det är tredje gången jag läser den nu så är den så rörig och full med saker at jag hela tiden hittar nya saker som jag missat förut

Funderar på vad jag ska hitta på ikväll oxå. Efter mig hemma kväll och mina 11 timmars sömn känner jag för att dra ut. FIck inbjudan att följa med irländaren och hans vänner ut och käka men tror jag tar det som en sist utväg. Visst jag tycke om irländaren men tror inte riktigt att jag skulle passa så bra i deras sällskap... Inge elakt menat mot dom, snarare mot mig...

Jaja ska börja med att hoppa in i duschen iaf =)

 

Min dag hittils

 

Och jag med min pose =P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback