God morgon!



Var lite för seg igår för att skriva något.

Efter jobbet blev det shopping centret där pojkarna letade spel och jag var lallade runt efter. Som vanligt blev det KFC när shoppandet var klart.

Eftersom Sam köpt Mortal Combat var jag juh tvungen att följa med och prov spela. Jag fick juh så mycket stryk att det var löjligt!! Efter ett tat började jag lära mig lite och blev inte lite utklassad men fick juh fortfarande stryk =/

Får ta och köpa spelet själv och gå hem och öva överdrivet mycket utan att berätta det för någon sen kan jag komma och bara kicka ass =D problemet där är juh att jag måste spendera massa pengar på något som jag egentligen inte är speciellt intressarad av. Sen kanske jag inte ska skriva det på en blogg människor läser om jag vill hålla det hemligt... ... Tror vi skiter i den idén va..?

Nu sitter jag på jobbet och lallar.. hade gärna sovit några timmar till men det är juh inte dirket någon nyhet att jag vill det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback