2010


Hade tänkt göra fina inlägget om vad som hände i januari förra året bara för att. Tills jag gick tilbaka i bloggen och insåg att jag bara gjorde 11 inlägg den månaden. Konstig känsla att jag knapt bloggade för ett år sen... Istället får jag väl göra en fin årsresume. Eller fin och fin jag är smått bakis så blir ett lite halvhjärtat försök

Januari

Gjorde säkert massa saker men som sagt 11 inlägg. Åkte iaf till Saara i norrland den 29:e

 

Februari

Jag sökte massa jobb och gnällde över tågen som konstant var sena. Sen så hade jag börjat roa mig stort med att kolla på roliga bilder. Dessutom var jag och bowlade med pappa och bröderna. Min bloggning ökade lite oxå

 

 

Mars

Jag köpte mina drömskor! Borde verkligen uppskatta dom mer, var helt överlycklig när jag köpte dom juh. Jag blev bortskämd med massa munkar när Stevi bodde hos mig några dagar. Jag invigde mitt Fia med hutt. Kollade massa south park. Såg Betner live. Bakade äppelmuffins.

 


April

Lagade påskmiddag helt själv. Åkte med Millymos till Nuppinen i norrland. Byggade finaste snögubben =D  Drack en massa kaffe. Letade efter försvunna smörknivar. Fick en stalker. Och drack en massa alkohol den månaden




Maj

Gick på fest med kommunist tema. Började medräkningen med hur många pass jag hade kvar på mitt dåvarande jobb. Gick på arbertsinterjuver och kände mig korkad. Drack mer alkohol och fann min bästa superpolare i Bastian. Mötte världens farligaste djur (x2) Njöt av vårvärdet en massa. Var en massa (som jag iförsig alltid gör) hos pappsen. Blev min egna lilla superstar när jag var med på en skiva. Förklarade i ett långt inlägg min kärlek till cigaretter. Var och kolla fotboll för kanske fjärde gången i mitt liv




Juni

Insåg att jag fdaktiskt bodde precis vid n vacker park. Jobbade mitt sista pass på det jobbet jag haft sen jag slutade skolan och började min månadslånga semester. Semestern startade jag med att åka till norrland på Saaras student. Firade min 21 årsdag. Hade min fjortis vs pirater fest. Firade midsommar med familjen. Skrev papper med mitt då nya jobb.




Juli

Började mitt nya jobb och blev kär i det. Njöt av att det var sommar så mycket jag kunde. Åkte båt med bror min och vann pengar på rolett. Böev bästa kompis med ett myrrmedel som jag råkade förgifta mig själv med. Insåg att i visa yrken behöver men matlådor, detta ledde till blandade resultat. Såg prideparaden.

 

Augusti

 

Tog reda på hur många gropar en golfboll hade. Va på fest med temat Avslut. Åkte till Liseberg =D Saara kom till stockholm för crusingen och firandet av hennes fejkfödelsedag. Följde med Lollo när hon tatuerade sig och bokade då en tid åt mg själv. Och såklart fortsatte njuta av sommaren




September

Var på Flizans ett års kalas. Fick (äntligen) hyllor uppsatta i lägenheten. Kom in på Filosofihistoria kursen. Fick Mollymos som inneboende en period. Tatuerade mig !! Åkte hela vägen till eskilstuna för en hundutställning. Det var val och jag gjorde faktiskt ett försök att hänga med. Började min nya kurs och firade med årets störrsta fylla. Var på skansen.




Oktober

Åkte spontant till Norrland (känns som att norrland är lite av ett återkommande tema) Där smakade jag iaf Bloody Mary för första gången. Återupptäckte Oz. Såg We will rock you musikalen. Ver mycket iväg med mamma och hundarna. Började jobba som däckmontör för att jag var uttråkad. Var missnöjd med hur tidigt jag var tvungen att gå upp och hur misshandlade mina händer blev men hade annars kul på mitt nya jobb.  Årets första snö kom. Firade halloween.




November

La ner hela grejen med ett ansträngande jobb. Va ute och åt god middag ett par gånger. Morfar flyttade till ett boende och rymde en hel del. Bestämde mig för att bli en ring människa. Var på tårtkalas. Det blev plötsligt vinter. Lollo fyllde år! Besökte tomtitts extremt bakis.




December

K'nns som att med tankte på att det nyss var den här månaden behövs kanske inte någon resume. Plus att jag är ganska trött här

Hela den här grejen tog längre att göra än jag tänkt =/ Menmen =)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback