Som en gammal kärring


Vet ni vad jag stör mig fruktansvärt mycket på?

Människor som sitter på det yttersta sätet och vägrar flytta in även om det är extrem fullt på bussen. Eller om dom har sin väska/påse/bådeoch på sätet bredvid sig.

Det är en sak att göra så när det finns fler sittplatser. Det är helt okej, jag gör det själv. Men när det blir överdrivet packat på bussen så alla står och trängs som galningar är det inte okej längre. Då är det bara extremt ouppfostrat!

 

Det är egentligen jätte löjligt hur mycket det stör mig men jag vill bara smälla till idioterna när jag ser det.

 

Suck..



Du får ställa dig bredvid dom och kolla sur och säga ursäkta?! Och är påsen/väskan på yttersta sätet och dom inte flyttar på sakerna när du ber dom så får du sitta på deras saker. REVENGE!! Annars kan du sätta dig på människan på det yttersta sätet.

2011-01-25 // 17:18:25

Se till att personen är vaken innan du gör det bara. Någon satte sig på min väska när jag satt och sov på bussen, sen fick jag en utskällning för att jag inte flyttade på den.

2011-01-25 // 17:48:34

Min stackars chokladkaka överlevde inte attacken =´(

2011-01-25 // 17:51:07

Haha ja, annars är det ju inte okej, man får inte mosa oskyldiga människors chokladkakor :/



iof kanske det är ett sätt att få gratis choklad på, folk vill kanske inte ha rumpad choklad.

2011-01-25 // 21:51:04

Stackars chokladkakan =/



Jag får alltid sitplats! Om det finns någon.

Men jag är så där löjlig att jag till och med stör mig på det om jag sitter och ser att någon gör så

2011-01-26 // 17:52:25

Men om ngn rumpar din choklad så ger du den väl inte till den personen, eller?

Jag brukar ge den till en intet ont anande syster.

2011-01-27 // 01:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback