Sjukvakt


Min Alice är sjuk =/ I går blev hon dålig, antagligen pga något dumt hon ätit, och fick åka till sjukan där hon spenderade natten. När hon äntligen fick komma hem ikväll hade hon varit jätte nojjig och börjat yla såfort Eva försökte lämna lägenheten för att gå ut med Stella. 

Stella som dessutom oxå är typ sjukling då hon var och opererade tassen i måndags 

 

Kom hit för typ två timmar sen och spenderade en lång stund med att bara ligga och mysa med henne. Stackars är helt slut, somnade så fort vi la oss ner.

 

Nu har hon Stella och Eva iaf gått och lagt sig för natten. Förhoppningsvis är det lugnt och båda hundarna sover natten igenom. Om inte så är det därför jag är här. Mamma jobbar i natt och Eva ska upp tidigt och behöver sova så jag blev ombedd att vara i-fall-att-person.

 

Blää och prutt tycker inte alls om när min sötnos är dålig =/

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback