Namnam!


Blev trerätters kinamat för mig idag. Seriöst gott och vet ni vad? Jag kom ihåg att fota varje rätt =D

Vad kommer egentligen det här med att bloggare ska fota sin mat ifrån? Jag hade min blogg ganska länge utan att göra det men sen helt plötsligt kom en vilja att göra det mest hela tiden. Förvirrande...



Till förrätt blev det kycklingsoppa. Det smakade precis som det ser ut att göra, buljong med lite grönsaksbitar i... och tre fjuttiga kycklingbitar


 

Varmrätten blev fyra små rätter. Det kan helt enkelt inte gå fel

 

 

 

Efterrätt! friterad banan med vaniljglass =D och kaffe såklart. Hade det varit en till glass kula kunde jag fått den här bilden att bli mycket roligare. Men vi kan väl låssas att det är Steve i Sex and the City iaf




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback