Min nacke knakar...


Sussat sött? Det har jag! Iaf de tre timmar nu på morgonen som jag har sovit. Glömde gå och lägga mig igen...


Nu sitter jag fortfarande i pyjamasbyxor i mammas soffa och gör så lite som möjligt. Det här med att leka hundvakt är egentligen inte speciellt svårt. Förutom att ställa har lite problem att låta bli sitt ben. Tidigare i veckan lyckades hon tugga bort sina stygn =/


Hur kommer det sig btw att roliga saker alltid ska hända samtidigt? I helgen har ag två alternativ

Alternativ ett: inflyttningsfest i uppsala
Alternativ två: Födelsedags firande i stockholm

Det blir alternativ ett, hade redan bestämt det när jag fick höra talas om alternativ två. Men suger ändå att det självklart ska vara på samma kväll =/

Menar i ett par veckor nu har typ inget speciellt hänt alls och nu har jag två saker jag vill göra samtidigt. Livets sugighet antar jag...








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback