Kaffe, sömn och ansvar



Nu sitter jag i soffan och kollar på någon dåligt stand up på tvn. Funderar på att göra lite kaffe bara för att det är gott. Förstår inte människor som bara dricker det som en uppiggnings grej. Man ska dricka kaffe för att det är gott så man kan njuta av det !! Men känner mig väldigt lat.

Hade jätte svårt att somna i natt. Ena stunden frös jag, andra höll jag på att dö av värmeslag, och så låg man dåligt sen var det något som lät. Suck. När jag väl somnade sov jag bra men blev inte så överdrivet mycket sömn. Och jag vill gärna ha en 10-12 timmars sömn. Imorgon blir det oxå tidigt. Måste nog gå upp redan vid sex =/

Märker ni att jag inte har något vettigt/kulit alls att berätta här..?

Jag gick visst med på att gå med i styrelsen för hyresgästföreningen idag. Vilket betyder att jag inte bara leker åksådare längre utan faktiskt måste ta lite ansvar. Är inte helt säker på hur jag känner inför det. Själva grejen är inget problem utan det är just det där med att få ansvar jag inte är så bra på..

Nää nu ska jag spela lite Vampire wars sen skriva étt citat eller något



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback