Godmorgon, god natt, hej, hejdå, glad påsk eller något sånt


Damn, snacka om att jag är en dålig bloggare. Har helt förträngt att jag ens har en blogg senaste dagen.

Den här dagen började riktigt dåligt och såg ett dag ut som att det skulle bli den sämsta dagen i världshistorien. Hade framåt eftermiddagen stora planer på att bara ge upp och gå och lägga mig och sova ett par dygn.

 

Men tillslut blev jag av med mitt dåliga humör.

 

Det blev ingen utgång som jag hade tänkt tidigare utan ist blev det middag, onyttigheter och film. Vilket var tillräckligt mysigt =)

Imorgo ska jag till mor min för middag och kortspel så det blir nog en lugn helg för mig men det funkar bra det med

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och drömma söta drömmar =)

Sussa sött







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback