God morgon!


Sussat sött?

Det har jag! Fast jag råkade somna på soffan och nu har jag lite ont i nacken men sov gott gjorde jag ändå.

Idag ska jag hem till Far min. Vill ni veta varför? Jo för att jag ska fira min bror som fyller år

Grattis på födelsedagen Anders !!!

Så det blir hem till pappa idag och sen tårtkalas hos mamma imorgon.

 

Nu ska jag strax ta och göra mig iordnig och sen åka till centrum för att försöka hitta en present. När jag frågade vad han ville ha var det första han sa ett Xbox... Kanske liite över min prisgräns. Sen sa han lite andra saker så får se om jag hittar något kulit i centrum.

 



Vet inte hur glad Anders blir om jag laddar upp bilder på honom utan att fråga men tänkte att den här bilden där man ser liite av honom tillsammans med ängla hunden Stella borde va okej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback