Bara så att ni vet


Jag är väldigt hungrig. Och då menar jag sådär extrem hungrig. Men det är lugnt pappa ska snart fixa maten.

Sen är jag trött och hög på kaffe. Sov typ två timmar i natt sen ringde dom och frågade om jag kunde jobba imorse. Vilket slutade med att jag nästan hela dagen haft en kaffe kopp i handen


Btw, jag vet att min bloggning sugit nu under jul och nyårs helgen men lovar att bli bättre igen nu

Btw 2, Massa bilder från nyår har kommit upp på fb och min rygg syns på massa bilder men bara två ser man mitt ansikte och då jag ser hemsk (!!) ut på dom får ni tyvärr inte se några nyårs bilder. Men misstänker att ni överlever



Mohaha, nu ska jag leta upp dom på facebook, och lägga in dom som kommentar... om det funkar...

2011-01-03 // 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback