Tanten här


Nyss hemkommen här. Det blev att jobba fast jag hade tänkt ignorera telefonen om den ringde i morse. Men igår påminnde min kära mor mig om att hon fyllar år nästa månad. Det jag kom på då är att det inte bara är hon, Eva och hon fyller år med två dagars mellanrum.

Presenter=kostar pengar

Men jag jobbade bara eftermiddagen, skönast att bara jobba halv dag.

Det jobbiga nu är att jag snart måste springa ut igen. Trodde jag hade ett oöppnat cigg pkt här hemma men det verkar ha rymt så snart blir det att ta sig iväg till affären.

Men annars är det en bra dag, jag fick idag höra "Jag tycker om tant, hon är snäll." Räknar man bort att jag blir kallad tant så är jag överlycklig över det =D

Bara så att ni vet det, jag är snäll och omtyckt !! =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback