Sex i skolan


Hade tänkt (när jag hittade orken) skriva ett inlägg om en sak jag läste i tidningen idag. Det där med en lärare som bett sina högstadie elever skriva en text om en sexuell upplevelse.

Men innan jag kom längre i den planen (som helt ärligt antagligen aldrig blivigt av) tittade jag in på en av mina absoluta favorit bloggar och såg att han redan skrivit om det och dessutom uttryckt nästan exakt samma åsikter om det som jag har. Och antagligen mycke bättre än vad jag skulle lyckas med.

I alla fall tänker jag köra största graden av lathet här och helt enkelt länka er till den texten


Btw, Älskar hans texter!
Btw 2, känns som att jag hakat upp mig lite på frasen helt enkelt senaste tiden






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback