Ordbajsar


Jag ligger nerbäddad i soffan och kollar på Oz. Antagligen borde jag sova, är trött som skit. Men har total fastnat. Skit samma egentligen, ska juh inte upp någon speciell tid imorgon.

Undra vad det egentligen är jag gillar med den här serien. Det är juh faktiskt nästan uteslutande våld, mord, våltäkter och bara allmänt deprimerande att se.
Men sen så är det dom där ljusa stunderna i den. En av mina favorit kärlekshistorier och en story om syskonkärlek som gjorde att jag fastnade för den från början. Båda helt sjuka och destruktiva så att det nästan är löjligt. Men ändå vackra på något skumt sett. Eller är det sätt? Blandar alltid ihop de två...

Sen kedjeröker jag oxå. Har lagt mig i delen av soffan vid balkongdörren som nu står öppen så att jag kan röka inne. Fusk fusk jag vet men vadfaan, det är kallt ute! Okej nu är det ganska kallt här inne oxå men har det ganska varmt och mysigt under täcket. Plus att jag slipper resa på mig vilket egentligen är hela grejen.

Natten som va hade jag riktigt skumma drömmar. Minns inte mycket av dem men gjorde något som jag inte gjort på flera år. Jag vaknade av att jag grät =/ Det enda jag minns av drömmen var att vi firade något och det var sommar. Låter som en ganska lycklig dröm men när jag vakna var jag iaf inte glad. En sån där sak fuckar upp en huvud totalt. Flera timmar efter att jag vaknat var jag bara jätte nere men hade ingen aning om varför
Nej låt oss inte göra om det fler ggr...

Faan kl är redan halv tre..

Gjorde btw en inbakad fläta efter att jag badat tidigare så imorgon kommer jag ha fina lockar =D Det bästa tipset jag kan ge någon när det gäller frisyrer: ta en dusch, gör en inbakad fläta som du sover med ochnär du tar ut den på morgonen så borstar du inte utan drar bara fingrarna lite igenom håret. Snyggare i håret blir du inte. Inte med min skicklighet iaf.

Nej nu måste jag byta dvd skiva så sussa sött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback