Min vecka


Kom hem för en stund sen men har redan hunnit slänga in en maskin tvätt och få igång min sega dator. Tnäkte lata mig en stund vid datorn innan jag ska hänga upp tvätten. Sen blir det att duscha och göra sig iordning.

Ikväll blir det kurs fika med skrivfolket. Kulit med tanke på att vi senaste tiden inte haft så många fikor. I alla fall inte som jag varit med på.
Efter det ska jag se om jag kan lura en sjukling till kaffe drickande och en cigarett.

Imorgon ska jag på födelsedags firande för två personer jag typ nyss lärt känna. Ska bli kulit men måste se til att Bastian följer med så att det är någon där jag känner ordentligt. Jag vet jag är en fegis... Men fört blir det självklart pappa imorgon

Egentligen skulle jag åkt till Saara i helgen men pratade med henne tidigare idag och kom fram till att det passar oss båda bättre om jag kommer nästa helg istället.

Men eftersom jag är i stockholm över helgen så blir det ist årsmöte på söndag. Mitt första årsmöte oxå. Eller aa mitt första då jag faktiskt ska lyssna på vad som sägs och inte bara är där och leker i barnrummet eller är där för att hjälpa till med kaffet. Sånt har jag redan gjort ett par gånger. 



 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback