Min helg


Torsdag

Spenderade halva kvällen med att vänta på en viss person som är segast i världen. Efter att ha halvt dött av hunger blev det middag på Mcdonalds (stans bäste inneställe ni vet) sen blev det biljard på söder i en timme eller två. Sen kan ni inte gissa vart jag hamnade, på en jäkla kareoke bar (!!) Och nej jag sjöng inte. Det krävs mer sprit än vad jag hade råd med för att få upp med på en sån scen. Men det var lite roligt att kolla på andra människor som gjorde bort sig. Även om några var deprimerande bra.

 

I vanlig ordning missade vi sista tåget men tack vare vänner som tycker synd om mig slapp jag nattbussen

 

Fredag

Spenderade förmiddagen med att försöka inte somna, eftermiddagen på jobbet görandes samma sak. Efter jobbet hände något väldigt stort, jag stor handlade mat !! Oja visst är ni riktigt imponerade av mig =D Kvällen blev vin drickande och fnitter i lite för stora mängder. Vilket resulterade i en trasig klack halvvägs hem. Lagom irriterande... =/

Lördag

 

Jag och syskonen köpte tacos och spenderade kvällen med kortspel hos pappa. Mysigt mysigt men som vanligt åt man så mycket att det känns som att man borde rulla hem... Men det var gott.

Och nu sitter jag här och skriver ett blogginlägg och kollar på tv. Intressent liv jag har, jag vet

 




De tre bilder jag lyckades ta i torsdags

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback