Jag säger så mycket intressant att det är imponerande !


Behovet av att tvätta bort sminket kämpar mot viljan att ligga kvar i sängen.

Största anledningen till att jag skriver nu är för att skjuta upp beslutet. Måste verkligen köpa sminkborttagnigns sevetter igen...

Ikväll blev det födelsedags firande (två idag och en igår) i sundbyberg. Vart en lugn kväll för mig då jag var trött som fan och sen så ser man på min ekonomi att det är lön om två dagar. Dock blir det ordentligt firande på fredag.

 

Sjukt störigt har det varit att jag glömde mobilen hemma när jag Anders kom och hämta mig för att åka till pappa. Löjligt hur beroende man är av den saken. Som tur var kan jag vissa nummer i huvudet så kunde ringa Lollo för att få Sebbes nummer så jag visste vart folket befann sig.

Nej nu är jag kissnödig oxå så blir att lämna sängen ändå

Sussa sött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback