Drömt söta drömmar?



Har varit vaken i kanske en halvtimme nu. Lite at sova bort dagen men blir liksom så när ingen ringer och väcker mig på morgonen för jobb. Och om ingen gör det kan jag juh lika gärna sova. Finns ändå inget kulit att göra innan 12 på dagen.

Snart borde jag hoppa in i duschen. Ska juh till pappa och fira bror idag

Grattis Mattias på 30 års dagen!!

Okej egentligen fyllde han år igår men vi ska fira honom idag så kan juh låssas lite.

 

Håller tummarna för att när posten dyker upp finns det en avi med. Annars har jag ingen födelsedags present att ge honom. Jag måste lära mig att ica här inte funkar som ica hos mamma. Där fick man hem avin samma dag eller dagen efter den kom till ica. Här kan man få vänta flera dager innan den dyker upp =/

Ska lata mig en stund nu innan jag börjar göra mig iordning

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback