Dagens


Bästa: Första gången i mitt liv som jag ätit fyrarätters middag

Sämsta: Pojkarna på tåget som ville att jag skulle med på fest. När jag tackat nej och bestämt stirrade på min mobil för att slippa så spenderade dom tre stationer med att prata på ett annat språk och glo på mig. Hatar sånt

Roligast: Människan på tåget som flyttade mobilen till munnen när han pratade och sen tillbaka till örat när han skulle lyssna. Lite svårt att förklara men det såg extremt kulit ut =P

Godaste: Löjromstoast. Mycket godare än jag trodde

Pinsamaste: Började tjafsa med grannen i tvättstugan. Enligt mig hade jag bokat tid kl 11 och hon hade snott maskinerna. Enligt henne hade hon bokat tid kl 11 och jag var väldigt irriterande. Det pinsamma var att närjag släpat ut henne för att visa att jag bokat kl 11 visade det sig att jag bokat kl 14


Misslyckande:
Klackar i det här vädret...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback