Bara så att ni vet


Som ni märkt har jag bara mobilboggat senaste dagarna. Det är för att jag är ganska mycket utan internet (igen) oh hoppas att det nsrt kommer komma igång igen.

Jag har funderat mycket på att skaffa ett eget internet avtal så att jag i framtiden kan slippa det här krånglet men har bestämt mig för att vänta och se hur det blir med min lilla dator först då det inte spelar så stor roll när jag bara har den stora som suger

En annan sak som ni säker märkt är att jag bloggat mycket mindre den senaste tiden. Speciellt sedan efter julen.
Och det komer antagligen fortsätta så.

Jag kommer inte sluta blogga och jag kommer fortfarande ibland göra massa inlägg samma dag och så vidare. Men det kommer även vara så att jag ibland inte bloggar på några dagar.

Det är lite svårt att förklara men det känns bäst så.

Ville bara berätta det för er så ni inte blir irriterade över min frånvaro här =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback