Babyrumpor och hårfärger


Jag sitter med ett badlakan om huvudet just nu. Har färgat håret, vilket var påtiden med tanke på vilken utväxt jag haft senaste veckorna. Det blev en röd färg den här gången. En av anledningarna till att jag tagit sådan lång tid på mig att köpa en färg är att jag har haft löjlig beslutsångest över om jag skulle välja rött eller svart.

Nu är det väl någon mix med röd botten och svart med röda skiftningar i resten av håret.

Har dessutom varit tjejig och lagt en ansiktsmask medans jag satt med färgen i. Älskar hur mjukt och lent ansiktet blir efter, som en liten baby rumpa. Tror jag iaf för har nog aldrig rört vid en babyrumpa egentligen.


Nuy blir det att somna till någon film. Ska upp tidigt imorgon för att hjälpa Yster flytta. Igen. Förhoppningsvis blir vi klara tillräckligt tidigt för att jag ska hinna med kusträffen på kvällen. Var så överdrivet länge sen sist.

 

Sussa sött!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback