Babbel


Jag har haft en lugn dag. Passande en söndag. Mest varit hemma, druckit massa kaffe och skrivit. Inte för att det har gått speciellt bra, har inte kunnat skriva något vettigt alls idag.

Vad jag vil få ut bara virrar runt inne i huvudet men jag får inte ner det på papper. Titta bara på den meningen "virrar runt inne i huvudet" vad är det för nått? Nej har jag nu någon talang för att skriva så har den tagit semester idag.

Jag är ledig imorgon och tänker tacka nej om dom ringer. Tänker åka till mamma på förmiddagen och fika ist. Har inte träffat henne sen Yster flyttade i tisdag och det var inte direkt någon tidpunkt för att vara social. Sen blir det pappa en stund på kvällen men vi blir nog inte kvar så länge. Min halvbror fyller år på tisdag så hans mor ska komma från göteborg imorgon kväll.


Shit måste köpa en present åt honom. Det hade jag glömt ...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback