Fail


Jag har blivit beroende av apelsinjuice igen. Alltid något som finns i min kyl.

Här om dagen när jag skulle köpa min juice så hade dom tyvärr slut på min favorit så tog en annan sort som stod på hyllan brevid. Allt var frid och fröjd. Jag kommer hem och börjar packa in det jag handlat i kylen. Öppnar flaskan och eftersom jag är den enda som kommer dricka ur den tar jag ett par snabba törstiga klunkar direkt ur flaskan. Och sekunden efter tror jag att jag ska dö. Jag hostar och fräser och springer bort för att dricka vatten.

En stund senare när jag lugnat mig tittar jag närmre på flasken. Jag hade inte köpt juice, jag hade köpt saft! Med koncentrat 1x9!!! (eller skriver man 9x1? var iaf att man skulle blanda ut skiten med 9x så mycket vatten)

Den flaskan står fortfarande kvar i min kyl. Den är farlig! Och jag tänker inte röra den!



Den onda saftflaskan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback