Babbel



30 min kvar sen slutar jag för dagen =D Då blir det shopping centret för fikande och eventuellt lite shoppande. Men bara lite. Va juh hyran som gällde den här veckan och då e man alltid lite extra pank.

Börjar lära mig hur min mobil fungerar nu oxå. Nästan all dötid här på jobbet sitter jag och leker med den. Ska bara räkna ut hur jag laddar ner apps oxå så blir det ännu roligare att leka då.

Btw bara för att jag skrev det i morse har han inte gjort någon mer uppdatering än så länge... Visst det brukar bara vara en om dagen men eftersom han gjorde en imorse har jag varit in och kollat minst 3 ggr idag =P

Kommer ni ihåg Shark on wheels??



Han har fått en kompis som numera bor på mitt skrivbord

Bird on wheels !! =D





Oh nu är det bara 5 min kvar !!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback