Grining, hälsning och mord


Jag har en grinig dag. Bestämde mig för det när jag vaknade i morse tror jag. Sen kan det ha att göra med att när jag vaknade i morse var det första jag insåg att jag hade försovit mig. Det är aldrig en bra början på dagen.

Lennie hälsar och hoppas att alla mår bra själv så vakna han med ett glatt humör sen kom han till jobbet och då blev det sämre sen kom jag och då blev det bättre.

Naw så sött =P Btw Lennie e snubben som sitter brevid mig här på jobbet om ni undrar.

Jaja vad händer annars här. Igår kväll lekte irländaren i köket vid halv tolv på natten och lyckades sätta igång brandalarmet. Två ggr. Jag var lagom förtjust i honom då. Hade tankar som bland annat handlade om mordbrand och vart jag skulle dumpa den styckade kroppen. Men sen blev det tyst och jag bestämde mig för att min säng var för varm och skön för att jag skulle lämna den och börja göra något så fysiskt krävande som mord. Plus att jag skulle bli tvungen att hitta nuytt boende då och vem orkar med det

Tydligen tog jag för lång tid på mig att skriva det här så får väl posta det och börja på ett nytt








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback