Jaja


Den här dagen går väldigt långsamt. Segt segt seeeeegt...

Det är bara lunch nu. Betyder att det är tre och en halv timme kvar av dagen. Bara så att ni vet.

Måste tvätta i kväll oxå. Skulle slängt in en maskin igår men självklart var det rdan någon i huset som tvättade då.  Intressant liv eller hur? Men sen är det juh familjen på skype oxå. Så borde jag packa oxå. Ska jag bara svänga förbi hemma imorgon efter jobbet och hämta väskan.

Inte för att jag ska packa så mycket. Blir väl kanske två ombyten och någon bok jag ska ha med mig. Haha undra om det kommer se konstigt ut for flygplats personalen när dom skannar min stora väska och jag typ inte har något i den =P Men är juh faktsikt när jag åker tillbaka jag ska ha med mig massa saker inte när jag åker dit!

Lalalalalalala blablablablablabla blubbeliblupp bubbelgumsmupp hubbabubba

Oh ska köpa hubba bubba när jag e hemma =D

Jaja lika bra jag lägger ner det här nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback