Babbel på jobbet


Jag är sjukkling... Det suger! Men okej jag är inte så överdrivet sjuk. Hostar bara en massa och förlorar rösten ibland. Vilket ni kanske förstår inte är det bästa när man jobbar med support över telefon (tack för räddaren mute knappen så man slipper hosta sönder folk i telefon) Igår var det lite värre, då mådda jag som skit oxå. Men eftersom jag somnade vid typ sju igår mår jag bättre idag. Sömn botar allt ni vet =P

Annars är den här dagen lite små seg. Känns som att det borde vara lunch nu men är först om en timme.. Btw så kom jag äntligen ihåg att registrera mitt nya nummer här så jag skulle kunna mobil blogga igen igår. Kom ihåg att göra det bara för att allt skulle gå åt helvete. Dom vägrade acceptera mitt nummer. Så skickade ett mail till blogg.se och frågade om det och visar sig att man bara kan ha svenska nr =/ Suger lite menmen får väl leva med det.

Kommer ni ihåg i vintras när jag typ bara mobilbloggade =P

Idag är det lönedag oxå, yeey! Men kan typ inte röra min lön den här veckan. Ska juh åka hem och greja i nästa vecka så behöver mina pengar då. Måste oxå kolla upp om jag kan använda mitt bankomatkort hemma och vilka avgifter det är för att ta ut pengar där. De kan jag juh faktiskt kolla upp på deras hemsida nu...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback