"Sovmorgon", helgen, mobilen och babbel


Säg hej till den skillade människan som i morse vaknade med mobilen i handen en timme efter att hon vaknat =/ Kändes inte så bra kanske.
Så idag leker jag duktig anställd och fuskar inte med rökpauser och så. Inte än iaf...

Annars såg min helg ganska mycket ut såhär:

Fredag, Förfest sen rundvandring i city center innan vi hamnade på någon klubb.

Lördag, sov bort halva dagen men ändå för kort, kolla film och latade mig, åkte till brors nya lägenhet och käka pizza kolla film och spela kort

Söndag, Shoppade lite (bland annat en ny bok =D), läste, grillfest på kvällen, hem och sova.

Jupp där har ni hela min helg. Jag vet jag är en extremt hängiven bloggare.

En sak till jag pajade självklart min mobil i fredags oxå. Man kan helt enkelt inte tappa sin mobil i golvet 2 ggr om dagen hur länge som helt. Funkade ett år men i frdags ville det inte längre. Var och köpte en ny i lördags, en fin liten LG smartphone men självklart låg alla mina nr på mobilen och inte i simkortet så förlorade alla nr =/ men men är väl på det sättet man blir av med alla gamla skit nr man inte behöver längre..

Lalala blablabla prutt bubbelgum lollipop ordbajsa mupp eller nått

Jaja hörs sen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback