Talang

En recension av recensionen av recensionen

Okej inte direkt en recension kanske mer ett uppskattande. Jag har en fruktansvärt grinig dag idag där jag är övertygad om att varenda kund som ringer in gör sitt bästa för att vara så jobbiga som möjligt men när jag läste den här recensionen av recensionen så blev jag lite road en stund.

Anledningen till att jag från och till läser den bloggen är att jag älskar den där förmågan att kunna totalt såga någon vid fotknölarna och extrem förolämpa någon utan att egentligen göra det. Hänger ni med i vad jag menar?

Som Pezster, han förolämpar och totalt idiotförklarar på löpande band och det gör han helt öppet. Öppet, elakt och fruktansvärt roande. Schulman verkar snarare köra på taktiken att förolämpa så att människan han förolämpar inte är helt säker på om han faktiskt blev förolämpad

Det är en talang som jag helt enkalt beundrar. Och ingen bättre mästare på det finnns det än min mamma =P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback