Skillat



Igår var jag full och glad. Och full =P Blev stan efter att ha börjat med tvspel öl och smirnoffRedbull. Sam har skaffat ett nytt fightingspel. Jag skit dålig på den. Så tog inte lång tid innan jag lyckades byta tillbaka till det spelet som jag faktiskt ibland lyckas lite halvt på.

Sen blev det som sagt city där jag blev mer full och glad och sprang runt och lallade.

Kvällen slutade dock inte speciellt kulit. Då jag var sist kvar i taxin inser jag att den där 20an jag var helt övertygad om att låg i min väska inte alls låg där. Så det fanns inte nog med pengar att betala den trevliga lilla taxin. Panik ringde Sam som vi just släppt av ett par ggr men tråkmånsen svarade inte. Så jag och den trevliga lilla taxin fick ta en tripp förbi shoppingcentret för att hämta ut pengar.

Ett tips, hur övertygad du än är att du har pengar, kolla alltid om det är du som är sist kvar i taxin. Alltid!


           




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback